مسابقات اسكواش فجر بانوان فردا در كیش آغاز می شود
نوشته شده توسط : breketid

'الهام شیرزاد ' نایب رییس فدراسیون اسكواش گفت: از كشورهای زیادی برای حضور در این رقابتها دعوت شد كه به دلایلی نتوانستند در این رقابتها شركت كنند و تنها كشور پاكستان به این دعوت پاسخ مثبت داد .

وی گفت: به همین دلیل قرار است این مسابقات به صورت چهارجانبه بین تیم های ملی الف و ب زنان و تیم اسكواش زنان كیش و تیم ملی زنان پاكستان برگزار شود.

نایب رییس فدراسیون اسكواش ادامه داد: طی سال 90 با حضور مربی خارجی برای تیم ملی، اردوها به صورت پیوسته برگزار شده است و اگر چه زنان و دختران ایرانی به دلیل شاغل بودن یا اشتغال به تحصیل وقت كمی دارند اما خوشبختانه به صورت مرتب در تمرینات شركت كرده و با تمام توان خود تمرین كرده اند.

شیرزاد گفت: در حال حاضر تیم ملی الف و ب زنان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و پس از رقابتهای انتخابی تیم ملی كه اول بهمن ماه در تهران برگزار شد تیم ملی اسكواش ایران به همراه تیم ملی پاكستان به شكل مشترك اردو برگزار كردند.

وی اظهار امیدواری كرد كه تیم ملی بتواند مقابل تیم های اسكواش كیش و پاكستان بازیهای خوبی ارایه كند.

شیرزاد افزود: در جریان اردوی مشترك متوجه شدیم كه فاصله بازیكنان ما با بازیكنان پاكستانی به عنوان یكی از تیم های مطرح این رشته در جهان چندان زیاد نیست و امیدواریم بتوانند این مساله را با اعتماد به نفس بالایی كه در آنان سراغ دارم اثبات كنند.

وی در پایان با اشاره به رشد چشمگیر اسكواش زنان طی سال 90 گفت: مهم ترین برنامه فدراسیون در سال 91 در حوزه زنان بررسی وضعیت این رشته در استانها است تا ضمن شناسایی كمبودها ، گامهای موثری در جهت توسعه این رشته در سراسر كشور برداریم .

1828**1553





:: برچسب‌ها: بچه ها , تایلند , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: